Programy
Moderatorzy: Hortensja, LittleLotte, Kathiea
To ile Morozov bierze za program? :P :P :P
Co do Anny to trudno mi się wypowiadać. Zupełnie inaczej odbiera się taki program podczas gali gdzie są światła, zawodniczka się tak nie przykłada, nie ma pełnego oglądu. Jeżeli to jej nowy SP to widać, że zawodnicy jednak nie boją się podkładu muzycznego ze słowami. Przyszły sezon będzie i dziwny i ekscytujący pod wieloma względami.
Co do Anny to trudno mi się wypowiadać. Zupełnie inaczej odbiera się taki program podczas gali gdzie są światła, zawodniczka się tak nie przykłada, nie ma pełnego oglądu. Jeżeli to jej nowy SP to widać, że zawodnicy jednak nie boją się podkładu muzycznego ze słowami. Przyszły sezon będzie i dziwny i ekscytujący pod wieloma względami.
Morozov nie robi jakichś oryginalnych programów, ale że tak je określę skuteczne, które dostaną dużo punktów i to też sztuka taki program zrobić.
Co do ilości jego podopiecznych, to na bank nie jest im w stanie poświęcić wystarczająco dużo czasu. W sumie to w ostatnim czasie dużo osób od niego uciekło.
Co do ilości jego podopiecznych, to na bank nie jest im w stanie poświęcić wystarczająco dużo czasu. W sumie to w ostatnim czasie dużo osób od niego uciekło.
- LittleLotte
- Posty: 1522
- Rejestracja: 10 lat temu
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Sęk w tym, że jego programy są nie tyle mało oryginalne, co po prostu słabe. Większość mi się podoba, sędziom zresztą też, głównie dlatego, że jeżdżą do nich aktorzy (Maksim i Tatiana, Aliona Leonova, Amodio, Takahashi). Tam, faktycznie, jego programy robią wrażenie. Natomiast z czysto sportowego punktu widzenia są kiepskie. Ale zgadzam się, że bardzo punktujące - absolutnie pozbawione ryzyka czy bardziej kontrowersyjnych elementów (w sensie - ciekawych, interesujących, innych).Morozov nie robi jakichś oryginalnych programów, ale że tak je określę skuteczne, które dostaną dużo punktów i to też sztuka taki program zrobić.
Co do ilości jego podopiecznych, to na bank nie jest im w stanie poświęcić wystarczająco dużo czasu. W sumie to w ostatnim czasie dużo osób od niego uciekło.
A ludzie od niego odchodzą już od dłuższego czasu. I jakoś się trzyma. Poza tym, większość trenerów wyznaje teraz zasadę "stada". Nina Mozer trenuje koło 20 par. Wyjątkiem jest chyba Vasiliev - jeden z powodów, dla których dołączyła do niego Bazarova - ona nie lubi rywalizacji na treningach. Julia i Alexei wspominali kiedyś (w okolicach ME 2013, kiedy jeszcze trenowali u Zhulina), że mieli obawy, kiedy do ich teamu dołączyli Bobrova i Soloviev, ale do ich teamu sołączyli nowi trenerzy i każdemu poświęcano tyle samo uwagi. Widać jednak nie do końca tyle samo, skoro Katja i Dima wychwalają Sashę pod niebiosa, a Julia i Alexei od niego uciekli.
Trenerzy dzielą chyba podopiecznych na tych, których markuje swoim nazwiskiem i na tych, którzy umiejętnościami markują jego. Morozov też zdaje sobie z tego sprawę.
Mówimy, jak zawsze, różnymi językami [...]. Ale rzeczy, o których mówimy, nie ulegną od tego zmianie, prawda? (Michaił Bułhakow)
Hm, wiem, że jest środek międzysezonowej przerwy, ale wykończenie ruchów wygląda bardzo niechlujnie. Oczywiście, jestem pewna, że nad tym popracują, mam tylko pewne wątpliwości, czy ze względu na szybkie tempo muzyki i, jakby nie było, pewne braki Javiera w podstawach, efekt będzie zadowalający. Ale liczę na to, że takPoice pisze:Prawdopodobnie nowy SP Javier'a z Fantasy on Ice: [KLIK]
Tu cytuję samą siebie, bo nastąpiła zmiana. Info z oficjalnego facebooka Antonio Najarro, będzie on odpowiedzialny za program krótki Eleny i Ruslana.Ilinykh/Zhiganshin
Choreografia obu programów Ilia Averbukh
A więc:
Ilynykh/Zhiganshin
SD - choreo: Antonio Najarro
FD - choreo: Ilia Averbukh
Krótki opis tego, kim jest Najarro i jak wygląda jego doświadczenie z łyżwiarstwem zamieszczałam parę postów wcześniej (na pierwszej stronie).
Tu także materiał z hiszpańskiej telewizji na temat współpracy Najarro z duetami Hurtado/Diaz, Robledo/Fenero (Hiszpanie, trenują u Zazoui i Hagenauera, prawdopodobnie zobaczymy ich na przyszłych mistrzostwach Europy, jako że Sara i Adria wywalczyli dwa miejsca), a także kanadyjskiej pary, której nie znam, prawdopodobnie Paradis/Oulette.
http://www.rtve.es/alacarta/videos/tele ... a/2554850/
A, tutaj się zgadzam, to na pewno Myślę, że ta pewność wynika także z lepszego przygotowania fizycznego obecnie.Specjalnie kilka razy obejrzałam ten program. I nie mówię, że było źle, bo nie było, było dobrze, ale nie widziałam w nich tej pewności jaką mają teraz.
A sekwencja kroków - rewelka. Nie wiem jak ja ten program mogłam przegapić!
Prawda? Też jestem nią zachwycona :DDawno nie widziałam choreografii, w której tyle by się działo.
Mieli świetne programy u swoich poprzednich trenerów, dlatego w pewien sposób przeraża mnie myśl o programach Mrozowskich dla tego duetu. Zwłaszcza, że pomysł na program dowolny był ‘coś romantycznego, delikatnego’, czego sama sobie nie wyobrażam, ale z drugiej strony fajnie, że będą kombinować ze stylem. Pożyjemy, zobaczymy.
A tej współpracy niecierpliwię wyczekuję :mrgreen:Mamy potwierdzenie odnośnie LP Yuzuru - choreografem jest Shae-Lynn Bourne
Pogorilaya bardzo mi się podoba w kwestii prezentacji, zwłaszcza biorąc pod uwagę jej wiek. Co do samego wyboru utworu… hm, tak jak podejrzewałam, czeka nas pewnie zalew Il Divo, Josha Grobana, Michaela Bublle, może Lary Fabian. To będą ci ‘odważni’. Ci bardziej konserwatywni, ale którzy też zechcą spróbować będą wybierać Nessun Dorma czy Carmen ze słowami. I tyle w kwestii przełomu, jeśli o pierwszy sezon chodzi :P Myślę, że prawdziwe eksperymenty będą (jak i teraz) należeć do rzadkości.Jeżeli to jej nowy SP to widać, że zawodnicy jednak nie boją się podkładu muzycznego ze słowami.
W gimnastyce artystycznej wokal dozwolony jest od zeszłego sezonu i właśnie tak to wyglądało
Ooooj. Blah, a nawet podwójne blah. Ja tu się znowu rozejdę upodobaniami z LittleLotte, ale Upiora nie lubię (dochodzi do tego także kwestia jego nadużycia i przeużycia w łyżwiarstwie), a tu jeszcze Morozov. Ale faktycznie, jego prace (i nazwisko) przynoszą punkty, więc dobrze dla MartinezaMichael Christian Martinez
FP - Phantom of the opera (choreografia Morozov)
I jeszcze krótkie info na temat Bazarovej i Deputata.
Bazarova/Deputat
SP – choreo: Maksim Marinin
LP – choreo: Maslennikova i Averbukh
Vera zapowiadała, że będą się raczej trzymać klasycznych klimatów.
- LittleLotte
- Posty: 1522
- Rejestracja: 10 lat temu
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Aż tak się nie rozejdziesz:P Jeśli chodzi o łyżwiarstwo, to też mnie ta muzyka trochę denerwuje - słuchana raz jest bardzo przyjemna, 10. raz - monotonna i nudnawa. Zdecydowanie nadużywana. Zwłaszcza, że ciągle są używane jedne i te same fragmenty.Ja tu się znowu rozejdę upodobaniami z LittleLotte, ale Upiora nie lubię
Mówimy, jak zawsze, różnymi językami [...]. Ale rzeczy, o których mówimy, nie ulegną od tego zmianie, prawda? (Michaił Bułhakow)
Jej występ z FoIrzepecha pisze:Haruka Imai
SP - Malaguena
W zeszłym sezonie ,,odkryłam" Harukę i od razu zwróciła moją uwagę pięknymi strojami oraz gracją i piękną prezentacją. Szkoda tylko, że technicznie nie jest u niej najlepiej
- LittleLotte
- Posty: 1522
- Rejestracja: 10 lat temu
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Zgodziłabym się z tym. Dmitri Soloviev powiedział w którymś z wywiadów, że wszyscy z którymi rozmawia boją się podkładu ze słowami. Stwierdził też, że nie rozumie, czym "ryzykują", skoro jeżdżą do takiej muzyki na galach - czemu po prostu nie przeniosą tego na konkurs. O ile pamiętam, zasugerował też, że być może zawodnicy obawiają się, że będą musieli słuchać słów muzyki w trakcie jazdy, i uznał to za niedorzeczne :PCo do samego wyboru utworu… hm, tak jak podejrzewałam, czeka nas pewnie zalew Il Divo, Josha Grobana, Michaela Bublle, może Lary Fabian. To będą ci ‘odważni’. Ci bardziej konserwatywni, ale którzy też zechcą spróbować będą wybierać Nessun Dorma czy Carmen ze słowami. I tyle w kwestii przełomu, jeśli o pierwszy sezon chodzi :P Myślę, że prawdziwe eksperymenty będą (jak i teraz) należeć do rzadkości.
Mówimy, jak zawsze, różnymi językami [...]. Ale rzeczy, o których mówimy, nie ulegną od tego zmianie, prawda? (Michaił Bułhakow)