problem z łyżwami Jackson Marquis

Co nam w duszy gra czy tam po lodzie jeździ ...

Moderatorzy: yenny, Hortensja, kasik8222, LittleLotte, Haley452, Kathiea, Poice

superspy
Posty: 7
Rejestracja: 9 lat temu
Kontakt:

problem z łyżwami Jackson Marquis

#1

Post autor: superspy »

Witam forumowiczów.
Jestem nowy na tym forum, choć na na pewno nie tak nowy jeśli chodzi o same łyżwy - jeżdżę namolnie od 5 lat.
Początkowo miałem jakieś niedrogie hokejówki przez sezon które zdecydowałem zamienić na "figurówki" (w cudzysłowie, bo to figurówki z nazwy głównie) które mi służyły przez 2 sezony i były w konstrukcji mieszanej - częściowo skorupa i częściowo wiązane, aż się zaczęły rozpadać już ze zużycia.
Następnie "figurówki" Tempish Rental które mi służyły przez 2 lata i też już zaczęły się zużywać, ale też i istotne stało się posiadanie łyżew z większą sztywnością.
W końcu przyszła pora na łyżwy figurowe z prawdziwego zdarzenia. Po długim badaniu co i jak, zdecydowałem się na Jackson Marquis z płozami Ultima Mirage. W pierwszym wrażeniu bardzo sztywne o co akurat mi chodziło, oraz bardzo nisko ząbki co wymagało chwili przyzwyczajenia, ale też i komfort którego nie oferowały żadne z poprzednich. Zanim łyżwy założyłem, przejrzałem sobie dostrzeżone przy wyborze porady na co uważać użytkując takie łyżwy a przed wszystkim jak je prawidłowo wiązać.

Niestety po gdzieś między 10..15 wizytach na lodzie, zaczęła mi się odklejać pięta w bocznej części od strony lewej na prawej łyżwie. Zauważyłem gdy miałem wrażenie że mi się noga przy piruetach jakiś dziwnie chwieje.